PK Technik s.r.o.
Buštěhradská 616273 45 Hřebeč
- 607 811 916
- Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Celková hmotnost | 3100 kg |
Provozní hmotnost | 2460 kg |
Doložitelnost | 640 kg |
Celková délka | 530 cm |
Celková šířka | 200 cm |
Celková výška | 200 cm |
V provozu od | 2021 |
Max. výkon | 140 kw, 190 PS |
Zdvih. objem | 1950 ccm |
Nadstandardní vybavení vozu |
|
Poznámka | Podmínky pronájmu:
|
Po usednutí za volant člověka přivítá na dodávku až neskutečně prémiový interiér, který se ve velkém inspiroval u osobních modelů. Stačí se jen podívat na použité materiály a jejich zpracování, dekorační lištu na palubní desce, ambientní osvětlení, ovládání ventilace nebo tvar jejích výdechů. Nechybí ani vyhřívání sedaček, menší barevný displej palubního počítače mezi budíky a volně stojící obrazovka infotainment systému Comand se známým systémem ovládání, který kombinuje otočné kolečko s dotykovou ploškou. Zkrátka jako v prémiovém osobáku před zavedením moderního infotainmentu MBUX. Obytný Mercedes má totiž uložený „mozek“ vestavby, který vám ukáže stav nabití akumulátoru, stav vody v nádrži, umožní upravovat teplotu a aktivovat/deaktivovat nezávislé topení či klimatizaci ve středové konzoli mezi řidičem a spolujezdcem. Nezávislé dieselové topení se zde ovládá velmi jednoduše a intuitivně. Zkrátka si nastavíte požadovanou teplotu jako doma na topení, a již se o nic nestaráte.
Oproti modelům Active a Horizon sice tradiční Marco Polo nenabízí takovou variabilitu prostoru, jenže to vám dokáže plně vykompenzovat svou zabudovanou kuchyňkou se dvěma plynovými vařiči, dřezem s klasickou baterií, chladicím boxem, sklopným a posuvným stolkem, dřevěnou podlahou, řadou úložných prostor, a elektricky sklopnými zadními sedadly, která se jednoduše během pár vteřin přemění na postel pro 2 osoby. Za sedadlem řidiče je navíc připravena klasická 220V zásuvka i nabíjecí USB port s vlastním jističem.
Pro maximálně pohodlný pohyb v zadní části je však možné zvednout střechu s horním dvoulůžkem. Postel jednoduše zafixujete ke stropu pomocí dvou oček na popruhu, stan odjistíte dvěma přezkami nad předními sedadly a poté pouze lehce zatlačíte na jeho strop. Díky dvojici silných plynových vzpěr není potřeba žádná velká síla a během chvíle jsem se mohl vzadu pohybovat vzpřímeně i při svých 183 cm. Při zavírání stanu je pak potřeba zevnitř vozu zatlačit na pravou plynovou vzpěru, která funguje jako pojistka, a po té lze střešní stan jednoduše stáhnout do jeho "parkovací polohy", a vůz je bšhem několika vteřin opět připraven k jízdě.
A jak je to s prostorem na spaní? Na výběr máte ze dvou možností. Tou první jsou zadní sedadla, která se dají po ručním odsunutí elektricky sklopit a v kombinaci s polohovatelnou matrací nad zavazadlovým prostorem tak snadno vytvoříte pohodlné dvoulůžko v přízemí. Druhé dvoulůžko, umístěné pod zvedací střechou, lze snadno vyháknout z oček a spustit na úroveň původní střechy. A i když je přístup na horní patro poněkud komplikovaný (zkrátka budete šplhat po předních sedačkách), pobyt je zde celkem příjemný.
I přes relativně tenkou matraci je totiž horní lůžko až překvapivě komfortní. Pro oba nocležníky jsou navíc připraveny LED lampičky se třemi intenzitami svícení, nechybí USB port pro nabíjení elektroniky a větrání zajišťuje dvojice zasíťovaných otvorů na bocích. Dolnímu lůžku pak není co vytknout. Během elektrického sklápění opěráku dochází i ke zvýšení sedáku, čímž naprosto zmizí zástrčky pro bezpečnostní pásy a v noci vás nebude nic tlačit. Navíc si během horkých letních měsíců můžete lehce vyklopit pravé zadní okno a užívat si tak neustálý přísun čerstvého vzduchu. Naprosté soukromí pak zajišťují roletky u každého skla, které stačí vytáhnout směrem nahoru.
Ve variantě 250d je k dispozici 190 koní a 440 Nm točivého momentu. Novinkou v této třídě je devítistupňová automatická převodovka 9G-Tronic, která se již osvědčila v jiných řadách této německé automobilky.
A nebyl by to Mercedes, kdyby chyběla pěkná řádka asistenčních a bezpečnostních systémů. Kromě těch klasických, které jsou dnes už u této značky standardem napříč modelovou nabídkou, stojí za vyzdvihnutí například brzdový asistent nebo stabilizace bočního větru, která se u vyšších vozů, jako je tenhle, hodí.
A jak se s novým Véčkem jezdí? Upřímně, skoro jako s osobákem. Řidič nesedí tak vysoko, jak jsme u jiných modelů tohoto segmentu zvyklí, do Véčka se neleze jako po žebříku, ale nasedá podobně jako do vozů kategorie SUV. Výhled z vozu je i tak dobrý a navíc vám vůbec nepřipadá, že řídíte pětimetrový kolos. K pocitu, že řídíte vlastně větší osobák, přispívají i motory, které netrpí nedostatkem výkonu, a tak se nemusíte bát předjíždět nebo polykat svižně dálniční kilometry dle libosti. Někdo si možná posteskne nad absencí šestiválce z minulé generace, vrcholná motorizace 300d je ale kvalitní náhradou a na dynamice jízdy nijak netratí. Skvěle funguje také devítistupňová automatická převodovka, která vám pocit ze svižné jízdy také nezkazí.
Myslet na to, že řídíte dodávku, musíte pak samozřejmě v zatáčkách, kde je vyšší těžiště vozu a jeho délka znát, ale pokud nejedete jako utržení ze řetězu, tak ani zamotané klikaté silničky Véčku hlavu nezamotají. Mile pak překvapí i spotřeba, která se dá udržet mezi šesti a sedmi litry na sto kilometrů.
Někdo by mohl namítat, že za cenu nového Marco Pola můžete jezdit dalších dvacet let na dovolenou do pěkných čtyřhvězdičkových hotelů, stravovat se v restauracích a nemusíte dovolenkovat v autě. Ale tohle není ani tolik o penězích, jako spíš o filozofii a přístupu. Obytná dodávka vám dodá svobodu, soukromí a možnost užít si cesty úplně jinak než jen od hotelu k hotelu. A o tom cestování je. V novém Marco Polu budou tyto cesty opravdu na úrovni a s patřičnou dávkou komfortu, to vám garantujeme.
Mercedes-Benz "V" 250d 4-Matic Marco Polo |
|||
A - červenec, srpen |
|||
Sezona | Dny | Cena | Celkem |
A | 3 | 4 000 Kč | 12 000 Kč |
7 | 28 000 Kč | ||
8 | 3 600 Kč | 28 800 Kč | |
14 | 50 400 Kč | ||
15 | 3 400 Kč | 51 000 Kč | |
30 | 102 000 Kč | ||
B - červen, září |
|||
Sezona | Dny | Cena | Celkem |
B | 3 | 3 500 Kč | 10 500 Kč |
7 | 24 500 Kč | ||
8 | 3 200 Kč | 25 600 Kč | |
14 | 44 800 Kč | ||
15 | 3 000 Kč | 45 000 Kč | |
30 | 90 000 Kč | ||
C - zbytek roku |
|||
Sezona | Dny | Cena | Celkem |
C | 3 | 3 000 Kč | 9 000 Kč |
7 | 21 000 Kč | ||
8 | 2 750 Kč | 22 000 Kč | |
14 | 38 500 Kč | ||
15 | 2 650 Kč | 39 750 Kč | |
30 | 79 500 Kč | ||
Servisní poplatek: 1500 Kč při pronájmů 3-6 dnů | |||
Vratná kauce na poškození: 20.000 Kč | |||
V ceně 300km/den, nedrámec 5,-/km | |||
Řidičské oprávnění "B" (min 2 roky) | |||
Veškeré ceny uvedeny vč.21% DPH |
1 den = 8-17h, nebo "noc" 17-8h ráno
24 h = 1.5 dne (pronájem den + noc)
Víkend = PÁ 8:00 - PO 8:00 = 3,5 dne
Ranní CHECH-IN/OUT: 8-10h, dle provozu
Odpolední CHCEK-IN/OUT: 15-17h, dle provozu
PO - PÁ - 08:00-17:00
Víkendy po dohodě
Ceník platný od 1.1.2022